Vrijwilliger worden

Word jij ons nieuwe staflid?
Scouting St. Rumoldus is altijd op zoek naar nieuwe stafleden. Vind jij het leuk om met kinderen/jongeren te werken en ben je vrij op vrijdagavond of zaterdagochtend/middag?

Als staflid, oftewel leid(st)er, verzorg je elke week de groepsbijeenkomsten (van 2 uur) op vrijdagavond of zaterdagochtend/middag, afhankelijk van de groep waarvan je leid(st)er bent. Op vrijdagavond hebben de oudere groepen scouting. Dit zijn de scouts (jongens en meisjes tussen de 10 en 13 jaar) en de explorers (jongens en meisjes tussen de 13 en 16 jaar). Op zaterdagmorgen hebben de bevers (tussen 4 en 6 jaar) groep. En ’s middags draaien de Welpen (tussen 6 en 10 jaar). Activiteiten verschillen per groep en zijn heel divers: van knutselen tot sport, en van pionieren tot spannende tochten lopen.

Je staat er natuurlijk niet alleen voor bij zo’n groep enthousiaste kids, maar je krijgt er een paar leuke collega’s bij! Én elk jaar zijn er ook leuke gezamenlijke activiteiten voor de staf, zowel mét en zonder de scoutinggroepen.

Heb je interesse, vragen of wil je een keer komen kijken? Neem contact met ons op of bel direct met onze voorzitster, Marianne Timmermans, op
Telefoon: 0495-631640
Mobiel: +31620962195

VOG